نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خروج ‌های سرشناس، ورود‌های ناشناس / بسته خبری (4)

خروج ‌های سرشناس، ورود‌های ناشناس / بسته خبری (4)

 

6 روز تا پایان مهلت تعیین شده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های ایتالیایی باقی مانده و تیم‌های حاضر در رقابت‌های سری A فرصت چندانی تا آخرین برآوردها و تصمیم‌گیری‌هایشان ندارند. بیانکونری نیز ابهامات فراوانی در خصوص شمار فراوانی از بازیکنان فعلی و گزینه‌های مدنظرش دارد.

 

آخرین شنیده‌ها از شایعات بازار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس در رسانه‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید.

 

دور جدید مذاكرات فابیو پاراتیچی و جانلوكا پتراكی برای انتقال دنیه‌له روگانی از یووه به رم در فرصت باقیمانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی برگزار خواهد شد. اختلاف قیمت 10 میلیونی پیشنهاد یووه و تمایل رم برای به خدمت گرفتن مدافع بیانكونری یكی از مهم‌ترین بخش‌های گفتگو میان مدیران ورزشی این دو باشگاه خواهد بود. یووه خواهان 40 میلیون یورو و جالوروسی متمایل به پرداخت 30 میلیون یورو برای تحقق این انتقال هستند.
فابریزیتو رومانو خبرنگار Sky Sport از مذاكرات محرمانه میلان و یوونتوس برای به خدمت گرفتن ساندرو تونالی هافبك 19 ساله برشا خبر داده و مدعی شده این دو تیم برای به خدمت گرفتن این بازیكن حاضر به پرداخت مبالغی در حدود 15 الی 20 میلیون یورو شده‌اند. با این حال مدیر برشا با درخواست‌های بیانكونری و روسونری مخالفت كرده‌ است. برشا ترجیح می‌دهد فروش این بازیكن را به تابستان سال آینده موكول كند؛ زمانی كه به احتمال فراوان و با درخشش احتمالی تونالی، می‌توانند او را با 40 الی 50 میلیون یورو به فروش برسانند.
شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia مدعی شده كه مسئولان میلان درخواست جدیدی را برای به خدمت گرفتن مریح دمیرال به یوونتوس ارائه كرده‌اند و منتظر پاسخ این باشگاه هستند.
روزنامه L'Équipe در خبری با اشاره به تلاش‌های نافرجام یووه برای به خدمت گرفتن خوان میراندا پس از دست دادن لئوناردو اسپیناتزولا و انتقال قرضی لوكا پلگرینی به كالیاری خبر داده و مدعی شده این تیم به دنبال جذب یك مدافع چپ جوان و مستعد دیگر است. این روزنامه فرانسوی استنلی ان‌سوكی مدافع 20 ساله پی‌اس‌جی را جدیدترین گزینه مدنظر بیانكونری معرفی كرده و با اشاره به نزدیك بودن انتقال ان‌سوكی به نیوكسل در فصل تابستان، از تمایل یووه برای به خدمت گرفتن او خبر داده است. 
سیلوانو مارتینا مسئول امور حقوقی ادین ژكو در گفتگو با Tutto Juve از نزدیك بودن مهاجم بوسنیایی رم به یوونتوس قبل از پیوستن گونزالو هیگواین به این تیم گفته و خاطرنشان كرده پیوستن ال‌پیپیتا به یووه مانع از انتقال ژكو به تورین شده است. 
Gazzetta از ناراحتی پائولو دیبالا در ترجیح دادن هیگواین بر او در ماندن قطعی در دریوونتوس خبر داده و از احتمال اتخاذ تصمیم غیرمترقبه از سوی جواهر آرژانتینی در روزهای باقیمانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده است. دیبالا از شدت بی‌مهری یووه، آنهم علی‌رغم تلاش فراوانش در تمرینات و درخشش در دیدارهای تداركاتی غمگین است.
روزنامه Tutto Sport از تلاش بارسلونا برای رسیدن به توافق با یوونتوس بر سر جذب امره جان خبر داده است. از ایوان راكیتیچ به عنوان گزینه مدنظر یووه در معاوضه با امره جان در رسانه‌ها نام برده می‌شود. این روزنامه چاپ تورین در عین‌حال از باشگاه‌های بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان دیگر علاقه‌مندان به این بازیكن آلمانی یاد كرده و احتمال خروج او از جمع بیانكونری در روزهای آتی را محتمل دانسته است.

 

عناوین ذکر شده تنها بخشی از مهم‌ترین سرخط‌های خبری اطراف باشگاه یوونتوس است و هر ساعت بر شمار آنها افزوده می‌شود. شنیده‌های جدیدتر در بسته‌های خبری بعدی اطلاع‌رسانی خواهند شد.

 

گفتنی است طبق قانون مصوب شده توسط کمیته برگزاری رقابت‌های سری A و اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی در این کشور از روز دوشنبه یکم ژوئیه (10 تیرماه) آغاز و در روز دوشنبه دوم سپتامبر (11 شهریورماه) به پایان خواهد رسید. همچنین مقرر شده پنجره ترانسفرینگ نیم‌فصل این رقابت‌ها نیز از از روز دوم تا سی و یکم ژانویه 2020 باز باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: